Friday, August 30, 2013

OOTD// 30082013

Na meer dan een week (door de vakantie) eindelijk weer een OOTD. Sinds dat ik weer terug ben ik ons kikkerlandje is het weer echt ge-wel-dig! Ik denk dat we eindelijk kunnen zeggen dat we weer eens een goede zomer hebben.

Voor vandaag heb ik dan ook gekozen voor vrolijke zomerkleurtjes. Groen/mintgroen. Ik vind zelf de combinatie van verschillende kleuren groen erg leuk bij elkaar staan. Leuker zelfs dan ik verwacht had!

|| Broek- Clockhouse || Hemdje- Jacqueline de Yong || Booties- Modequeen ||

16 comments:

  1. Leuke outfit! Ik vind de kleur van je broek echt super mooi :)
    liefs

    ReplyDelete
  2. Die top en broek vind ik leuk samen!

    Xo

    ReplyDelete
  3. Vind die top echt heel leuk! Mooi kleurtje!
    xo

    ReplyDelete
  4. Hele mooie outfit! Die broek heeft echt een geweldig kleur en die schoenen zijn prachtig! Heel origineel ook van kleur! :)

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit, vooral die schoenen zijn tof!

    ReplyDelete
  6. Echt een leuke outfit, ben benieuwd hoe het staat :)

    ReplyDelete
  7. Ah leuke manier van een ootd! Ik vind de kleuren heel mooi, en ook het kant eronder hihi! :)

    ReplyDelete
  8. Je schoenen vind ik heeel tof! Erg leuke outfit!
    liefs

    ReplyDelete
  9. Hele leuk outfit, leuk zo gefotografeerd!

    Liefs, Jet

    ReplyDelete
  10. Mooie outfit!
    En leuke blog, ga je meteen volgen ;)

    x

    ReplyDelete
  11. Leuk! De kleuren zijn mooi en de top lijkt me heel fijn!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  12. I love the colors combination in this one! x

    ReplyDelete
  13. Die botjes zijn superleuk, mooie kleur!
    Naomi, x

    ReplyDelete
  14. Leuk! Ik draag bijna nooit groen, terwijl het zo'n leuke kleur is...

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO