Wednesday, August 14, 2013

NEW IN// jurkjes uit Italië

Ik probeer als ik op vakantie ga altijd wel een kledingstuk te scoren. Ik vind het atijd leuk als er op vakantie één dag wordt ingelast voor een shopdagje. Elke zaterdag was er een grote markt in Porlezza (het dorpje waar onze camping aan grensde). Ik vind markten in het buitenland echt een buitenlands gevoel geven.

Deze drie jurkjes kocht ik voor zo'n €30,- in totaal. Wat een lekker prijsje hè? Het liefst loop ik ook nog eens de hele dag in ze rond. Alhoewel dat in Nederland misschien toch nog iets te fris is..

10 comments:

  1. heel leuk! die derde is mijn favoriet.
    xo www.thelooksforless.nl

    ReplyDelete
  2. really great! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Die print van het derde jurkje is leuk!

    ReplyDelete
  4. het tweede jurkje is echt prachtig!

    ReplyDelete
  5. 30 euro totaal is helemaal niet veel!
    Die middelste is echt heel leuk!

    ReplyDelete
  6. die middelste is echt onwijs schattig :)

    ReplyDelete
  7. Superleuke jurkjes, vooral die groene!

    ReplyDelete
  8. Mooie jurkjes!! Ik ben heel lang geleden ook op een camping bij Porlezza geweest, kan me nog herinneren dat het super was daar! Waar was je precies geweest?

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  9. Het middelste jurkje is echt superleuk!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO