Friday, August 9, 2013

NEW IN// boyfriend shortje

Marktplaats is voor mij momenteel helemaal hot! Aangezien ik deze zomervakantie 2 (!) keer op vakantie ga, blijft er weinig geld over. En voel ik me mij de groep low-budget-studenten. Niet dat ik dat erg vind. Totaal niet!

Ik kocht dit shortje voor €7,50 inclusief verzendkosten. Heerlijk voor mijn portemonnee, en goed voor mijn kledingverzameling!

Koop jij wel eens dingen op Marktplaats of heb je zelf een aantal items op Marktplaats staan?
P.S. Ik heb zelf ook een aantal advertenties op marktplaats staan. Zie het linkje in de rechterzijbalk..


5 comments:

  1. Wauw, heel leuk shortje! Ik shop ook wel eens op Marktplaats, heel handig en budgetproof!

    ReplyDelete
  2. Die short ziet er leuk uit! Ik heb eigenlijk nog nooit iets op marktplaats gekocht, wel verkoop zelf dingen op marktplaats.

    ReplyDelete
  3. Ik heb bijna hetzelfde shortje! Ik heb ook nog nooit iets op Marktplaats gekocht.

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  4. Leuk! Ik koop zelf nooit wat. Simpel weg omdat ik er niet aan denk om er op te kijken. Misschien toch maar een keertje kijken?

    Xo

    ReplyDelete
  5. Wat een superleuk shortje zeg! En dat voor zo weinig geld. Ik koop eigenlijk bijna nooit wat op Marktplaats maar ik verkoop wel heel veel kleding en schoenen via Marktplaats!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO