Tuesday, August 13, 2013

FAVORITES// Stylight

Yay, weer een nieuwe (althans voor mij) inspiratie en fashion community website: Stylight. Eentje met vele mogelijkheden! Waarschijnlijk komt Stylight jullie bijna allemaal wel bekend voor. Ik heb deze website al vaak voorbij zien komen bij medebloggers.
Het leuke aan deze fashion community is: dat je er  verschillende looks kan vinden om je te laten inspireren, je er  items kan 'hearten' (items die je 'heart' zijn een soort van favorieten die bij jouw op je profielpagina van Stylight te zien zijn. Een gemakkelijke manier van een verlanglijstje), en dat je via Stylight items kan bestellen via verschillende webshops!

Toen ik op de tassenpagina kwam en de Michael Kors tassen zag, werd ik nog enthousiaster! Ik heb een nieuwe missie: sparen voor een MK tas! En dat komt nog goed uit, want ik ben nog steeds opzoek naar een goede (school)tas! Time to start saving money!:)
Ook ik heb een profiel aangemaakt en heb van mijn favoriete items outfits gemaakt! Heb jij al een Stylight account?

12 comments:

  1. Ik ga ook maar eens kijken nu hoor op stylight, heb er nu al zoveel over gehoord! Leuk blog! X

    ReplyDelete
  2. Leuke looks die je gemaakt hebt!
    Ik kende Stylight al, maar gebruik het eigenlijk niet zo vaak.

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    ReplyDelete
  3. Wauw ik vind alle 3 de outfits leuk, kan niet kiezen welke ik het leukste vindt ;) Stylight doet het op een of andere manier niet bij mij.. heel erg balen!

    ReplyDelete
  4. Ook mijn favoriete site, heerlijk boards maken en inspiratie op doen:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  5. Erg leuke looks, vooral de middelste vind ik gaaf!
    Leuke blog heb je :)

    LOVE BODIL,
    PurePreciousPerfection.com

    ReplyDelete
  6. Ik ben al helemaal verliefd op deze site! Deze looks zijn superleuk!

    Liefs, Jennifer

    ReplyDelete
  7. Leukk! Heb sinds kort ook een stylight account. Ik ben verslaafd!

    Xo

    ReplyDelete
  8. Leuke outfits! De site is inderdaad echt heel tof, ik heb ook een profiel aangemaakt!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO