Sunday, August 4, 2013

FAVORITE// Speechless bracelet

Jeetje, wat was ik gelukkig toen ik te horen kreeg dat ik deze Speechless bracelet had gewonnen bij Fashiable.

Ik draag niet vaak armbanden, maar sinds dat ik deze ontving heb ik hem elke dag nog om gehad. In de armband staat gegrafeerd: 'hold on to your dreams'. Persoonlijk vind ik deze tekst goed bij me passen. Ik ben gestopt met de opleiding journalistiek maar ik geef mijn droom om journalist te worden zeker niet op.

Hebben jullie deze Speechless armband wel eens gezien?


4 comments:

  1. Wat gaaf dat je die gewonnen hebt!

    ReplyDelete
  2. Wat een gaafe armband met die tekst, love it!

    ReplyDelete
  3. Supertof dat je die gewonnen hebt! Hij is echt heel erg mooi!
    liefs

    ReplyDelete
  4. Hele mooie armband! En zeker leuk dat je hem had gewonnen :)

    Xo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO