Sunday, August 18, 2013

DO IT YOURSELF// spijkerbroek bleken

Normaal gesproken zie je mij nooit maar dan ook echt nooit in een spijkerbroek lopen. Behalve op het werk..
Deze spijkerbroek heb ik ooit een keer voor €5,- gekocht in de sale op hm.com. Maar zo langzamerhand begon de afdruk van mijn telefoon (die altijd in mijn broekzak zit) steeds duidelijker te worden. Zo kwam ik op het idee om mijn spijkerbroek te bleken. Dan valt direct mijn telefoonafdruk niet meer op!

Na mijn spijkerbroek een halve dag in de bleek te hebben gezet is dit het resultaat. Heb jij wel een een kledingstuk gebleekt? Zo niet, hier vind je een goede uitleg!


17 comments:

  1. Wat een leuk idee :D Ik ga dit zeker eens proberen!

    xoxo
    www.its-dash.com

    P.S. You can win a ID Chain Necklace on my blog!

    ReplyDelete
  2. Wat tof! Ziet er echt heel mooi uit die nieuwe kleur :)

    ReplyDelete
  3. Great post, dear!

    http://theprintedsea.blogspot.com/2013/08/glasses-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Tof idee! Ik wil dat ook wel eens gaan proberen!

    ReplyDelete
  5. Erg leuk idee, alleen wacht ik af of ik ergens
    voor een niet te duur prijsje een broek kan scoren.
    Dan ga ik het zeker eens proberen!

    Liefs,
    Jamie

    ReplyDelete
  6. waaauw hij is supergoed gelukt! ik had een keer een spijkerblouse gebleekt en daar zaten nog donkere vlekken in haha.
    Je blog is trouwens echt leuk! ik volg je nu:) en mag ik misschien weten welk lettertype je gebruikt voor je header? die is supermooi! Liefs

    ReplyDelete
  7. Superleuk om te doen! Handige tips!

    ReplyDelete
  8. Leeeeeuk! Echt handige en praktische tips!
    Check mijn blog voor een kortingsactie:)

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO