Thursday, July 18, 2013

WISHLIST// shortjes

First of all: bedankt voor al jullie lieve woordjes. Dat doet me echt goed!

Nu elke dag de zon schijnt en de temperatuur rond de 25 graden hangt, krijg ik weer zin om shortjes te dragen! Ik ben wat op het internet gaan rond surfen en dit zijn DE shortjes die op mijn wishlist staan. Ik heb zelf al een jeans denim shortje (komt nog een post over), vandaar dat je deze ook maar één keer tegen komt op mijn wishlist.

Ik hou van opvallende shortjes, bijvoorbeeld met print. Shortjes zijn HET voor mij helemaal als ze net iets afwijken van het 'normale'. Ik heb de linkjes eronder bijgezet, misschien vind jij nog wel een leuke!

Heb jij veel shortjes?
|| 1. Zara || 2. Zara || 3. H&M || 4. H&M || 5. H&M || 6. Sans-online || 7. Sans-online || 8. Sans-online ||

12 comments:

  1. Hele leuke shortjes! Vooral nummer 4 vind ik erg mooi. Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal geen shortjes heb haha. Ik vind ze wel heel erg mooi, maar ze zitten mij vaak niet lekker doordat ik toch wel dikke bovenbenen heb.

    ReplyDelete
  2. Toffe shortjes, die met de streepjes is echt geweldig!

    ReplyDelete
  3. Oeeh, hier zitten echt leuke tussen :)
    Je blog is ook erg leuk, ik volg je nu!

    Xx Alex

    ReplyDelete
  4. This is a cute wish list <3

    ReplyDelete
  5. Die met streepjes zijn mijn favo!

    Liefs,

    Maria

    ReplyDelete
  6. Hele leuke shortjes, die van de H&M heb ik ook al een tijdje op het oog :)

    ReplyDelete
  7. Ik ben van plan om Communicatie te doen op de HVA (Amsterdam). Maar hoor morgen of ik word aangenomen voor Media Informatie en Communicatie. Ik wil die echt graag doen, dus een spannend moment!

    Nummer 6 is trouwens een super leuk shortje!

    ReplyDelete
  8. 2 en 7 vind ik het leukste!

    Xo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO