Tuesday, July 9, 2013

SHOPLOG// H&M Sale 09072013

Wie houdt er nou niet van de online sale van H&M? Ik kan het niet ontkennen! Vorige week kreeg ik weer een mailtje dat er nieuwe items waren toegevoegd aan de sale. Hell no, that's not good for me..

Ik besloot om een een gok te wagen op een strandhoedje. Sinds ik mijn pony heb, verbrand mijn hoofdhuid erg snel. Dat wil ik voorkomen met dit hoedje.
Ook een leuk shortje ontbrak in mijn kast..Zwart past overal bij. So why not?
Een basic jurkje en hemdje doen het altijd goed in de zomer.. En aangezien ik bijna alleen maar nette jurkjes heb voor speciale gelegenheden besloot ik om eens voor een basic zomerjurkje te gaan. Doet het altijd goed met een opvallende tailleriem!

Voor €38,- ben ik voorlopig -denk ik- wel klaar voor de zomer! Heb jij nog items uit de sale gekocht?

17 comments:

  1. Leuke items! En een strand hoedje kan echt leuk staan! Zou jou vast ook heel goed staan!

    ReplyDelete
  2. Hele leuke aankopen! Bij de H&M heb ik nog niks uit de sale gekocht, maar wel bij andere winkels.

    ReplyDelete
  3. Leuke items heb je gekocht!! Tof dat je dat allemaal voor maar €38 hebt!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  4. Online sales zijn leuk! Meestal kun je er meer leuke dingen vinden dan in de winkel sale. Leuke items!
    Bedankt dat je me terug volgt! :)

    ReplyDelete
  5. Wat een hoop dingen voor die 38 euro! Ik heb daarnet een broek en een blouse uit de Sale bestelt die ik al heel lang wilde.

    ReplyDelete
  6. Oeh leuk!! Dat hoedje is echt liefde, super schattig. :)

    ReplyDelete
  7. Goed geshopt! Dat schoortje lijkt me heel leuk.

    ReplyDelete
  8. salut
    lovely dress
    belle soirée

    ReplyDelete
  9. Je shorts zijn cool! Ik houd van sale <3

    Liefs
    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    ReplyDelete
  10. Ziet er erg leuk uit! Vooral dat jurkje lijkt me fijn!

    ReplyDelete
  11. Ik vind het topje en hoedje erg mooi; fijne prijsjes ook! :)

    ReplyDelete
  12. Leuke items :D Wil ook zo'n hoedje!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  13. Die zonnebril heb ik ook :-) X
    www.iamanightblogger.blogspot.nl

    ReplyDelete
  14. Die zonnebril dat topje en die hoed vind ik erg gaaf!
    heel toevallig want ik heb net een paar min geleden
    dezelfde soort post geplaatst op mijn blog : http://rachelkromdijk.blogspot.nl
    ik heb ook heerlijk geshopt op de afdeling sale van de h&m hihi.

    hele fijne overzichtelijke blog heb je :)
    ik volg je !

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO