Saturday, July 6, 2013

SHOPLOG// Sans-online 06072013

Long time ago dat ik op Sans-online iets besteld heb. Time for another shoplog!

Ik sta bijna haast wel bekend thuis om mijn vele blousjes. Ik kan er geen genoeg van krijgen. En daarom koos is voor dit roze/witte blousje van Vero Moda.
Alle leggings zijn bij Sans-online ook in de sale. En voor €7,50 kon ik deze legging van Pieces echt niet laten liggen..
Eigenlijk ben ik niet zo van de t-shirts, maar een oversized t-shirt voor in de zomer is wel eens lekker. En voor het prijsje kon ik een t-shirt van Vila ook niet laten.

Mijn kledingkast is weer gevuld met een aantal merkkleding. Ben jij al bekend met Sans-online?


10 comments:

  1. Leuke aankoopjes, ik ben dol op sans-online! Toen ik de link van deze blog onder je reactie zag staan dacht ik hè, hoe kan dat nou? Maar ik volg je nu op Bloglovin!

    ReplyDelete
  2. Wauw ik vind het bloesje echt heel leuk:D!

    Als het je leuk lijkt; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. In mijn linkparty mag je reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?!:) Als je zin hebt om mee te feesten, je bent van harte uitgenodigd!

    Liefs van Rosie

    ReplyDelete
  3. Ja ik ken de webshop! Erg leuk ! :D

    Ik volg je trouwens via GFC. Volg je terug? :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Wat een super leuk shirtje en die blouse is ook helemaal het einde en oh oh die legging ook! :D

    ReplyDelete
  5. Dat T-shirt is erg leuk! Ik ken de webshop wel ja, maar ik kijk er niet zo vaak..
    X

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke dingen die je hebt gekocht! :)

    ReplyDelete
  7. Het t-shirtje vind ik heel erg leuk!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO