Friday, July 19, 2013

RECEPT// Mijn mislukte Frozen Yoghurt

Haha, de titel zegt het al. Mijn frozen yoghurt was mislukt.. Maar desalniettemin wil ik het recept wel met jullie delen!

Op warme dagen als deze is het heerlijk om een lekker ijsje te hebben. Tenminste, zo dacht ik. Dus ik ben begonnen met het maken van een Frozen Yoghurt. Zo gezegd, zo gedaan. Ik maakte het wel voor 4 personen en ik denk dat ik daarbij een fout maakte. Niet dat vier personen nou het probleem is, maar ik gebruikte een huge bak. Dat bevriest natuurlijk nooit in die 2,5 uur! Maar de smaak was dan wel weer goed! haha.

Lees hieronder mee voor het recept.


Wat heb je nodig:
- Yoghurt (ik gebruikte volle yoghurt)
- Vanillesuiker (ik gebruikte drie zakjes)
- Slagroom (ik gebruikte een zakje KlopKlop)
- Topping (fruit, m&ms, stoopwafels etc.)

Stap 1. Klop de yoghurt, de vanillesuiker net zolang totdat de suiker opgelost is.
Stap 2. Voeg daarbij de slagroom toe.
Stap 3. Nu kan de kom in de vriezer. Dit moet 2,5 uur lang.
Stap 4. In die 2,5 uur moet je elke 45 minuten de yoghurt even opkloppen.
Stap 5. De yoghurt is klaar. Nu kan je de topping erop doen.
Stap 6. SMULLEN MAAR!


6 comments:

  1. Het ziet er wel echt lekker uit! :)

    ReplyDelete
  2. Ah wat jammer dat het mislukte! Het lijkt mij wel heel erg lekker en vooral met die verse aardbeien erbij.

    ReplyDelete
  3. Yummie, lijkt mij best lekker! Ga ik zeker een keer deze vakantie uitproberen!

    ReplyDelete
  4. Ziet er heerlijk uit :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO