Friday, July 26, 2013

PERSONAL// leker op vakantie

Vannacht vertrek ik naar Italië. Ik moet eerst deze hele week nog werken en dan kan ik er eindelijk twee (!) weken tussenuit. I can't wait!

De eerste week zit ik samen met mijn vriend en familie op een camping in Italië. De week erna willen we met z'n tweetjes ergens een plekje zoeken in Italië. Ook hebben we nog op de planning staan om een hotel te boeken in Milaan en daar twee dagen te blijven.

Omdat alleen mijn vriend een rijbewijs heeft moet hij het hele stuk in z'n eentje rijden (i am so sorry). Maar dat houdt dan wel weer in dat we het in twee stukken rijden en er een nachtje een hotelletje aan vastplakken. Waarschijnlijk in de buurt van een waterglijbaanparadijs! WOEEI.

Voor jullie heb ik een aantal artikels vooruit geschreven. Jullie weten zelf ook wel dat bloggen op vakantie iets lastiger gaat. Ik heb er dan ook voor gekozen om mijn lapkleppie lekker thuis te laten. Zeg nou zelf, camperen met een laptop is way too much.

Enjoy the sun en tot snel!:)


11 comments:

  1. Veel plezier daar! Mijn ouders zijn momenteel ook in Italië.

    ReplyDelete
  2. Leuke post! Veel plezier op vakantie :)

    ReplyDelete
  3. Heel veel plezier op vakantie! Je plannen klinken echt leuk! :)

    Ik volg je nu op GFC! Zou het leuk vinden als je terug volgt! :)

    xxx
    Saranda van Sarandipity

    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Leuk meis! Ik hoop dat je geniet!!!

    Xo

    ReplyDelete
  5. Ik ben gek op Italië! Pasta, heel veel ijsjes en lekker in je tentje wakker worden.. Geniet er lekker van, heel veel plezier! :)

    ReplyDelete
  6. Veel plezier x www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  7. Super leuk! Veel plezier :D

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    ReplyDelete
  8. Enjoy! Geen idee of dat je aanspreekt, maar in Milaan is op het grote plein bij de kerk een museum gevestigd met moderne kunst waar nu een tentoonstelling is met kunst van Andy Warhol en Keith Haring. Ik vond het zelf ieder geval interessant dus een aanrader!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO