Tuesday, July 23, 2013

PERSONAL// koffer inpakken

Sinds gisteravond ben ik bezig met het afstrepen van items op mijn lijstje. Items die (volgens mij) allemaal mee moeten op vakantie. Over een paar dagen is het al zover en ga ik samen met mijn vriend lekker naar Italië. Nu eerst nog een werkweek overleven van 37 uur..

Ik ben echt zo (ontzettend) slecht in het inpakken van mijn koffer. Het liefst neem ik gewoon mijn hele kledingkast mee, haha. Maar het is me gelukt! De koffer zit vol. De handdoeken etc moeten maar gewoon in een andere tas. Ik hoop dat ik hier genoeg aan heb..En ach, anders koop ik er wel wat kleding bij in Milaan!

Hebben jullie je koffer al ingepakt?


7 comments:

  1. Koffer inpakken vind ik ook erg lastig!

    ReplyDelete
  2. Ik ben ook een ramp met inpakken, ik heb altijd plaats te kort en spullen te veel :-) Alvast veel plezier in Italië!

    ReplyDelete
  3. Absoluut, zit 4-6 weken in Spanje. En met bloggen erbij heb ik een hele volle koffer! Gaaf dat je naar Milaan gaat!

    X
    Check out my blog: www.nienq.com

    ReplyDelete
  4. Succes nog met werken en veel plezier in Italie! Liefs

    ReplyDelete
  5. Ik moet helaas nog twee maanden wachten tot ik mijn backpack weer mag inpakken. Vind het altijd superleuk, haha. Fijne vakantie!

    ReplyDelete
  6. Wat fijn dat het wel gelukt is om de koffer in te pakken. Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat je het liefste je hele kledingkast mee zou willen nemen haha.

    ReplyDelete
  7. Super leuk dat je naar Italië gaat! Ik heb gelukkig mijn koffer nog niet ingepakt, anders betekende dat ik naar huis moest Hihi. Geniet van je vakantie!

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO