Friday, July 12, 2013

OOTD// 12072013

Dit was de outfit die ik gisteravond droeg tijdens het stappen. Een stadje een aantal kilometer van mijn dorp vandaan heeft elke zomervakantie de: Donderdag Meppeldagen. Misschien zegt het je wat? Zo niet, s'avonds is er op elk plein in de stad (Meppel) een band of DJ. Waarop je dan lekker los kan gaan met je dansjes.

Back to the outfit: normaal draag ik mijn rode broek nooit. Maar met drie vrienden van mij hadden we afgesproken om allemaal een rode broek te dragen. Tof toch?

P.S. zie jij het special effect op deze foto? Hint: the kittycat.
|| Laarsjes- Hippe-schoenen.nl || Broek- Onbekend || Shirtje- Onbekend ||

13 comments:

  1. Heel leuk om te zien! De rode broek vind ik erg mooi. Als ik foto's maak zit mijn kat ook vaak om mij heen en dan wil het ook wel eens gebeuren dat hij erbij op staat of ik probeer hem tegen te houden en heb ik een bewogen foto haha.

    ReplyDelete
  2. ah echt een leuke outfit! dat shirtje ziet er leuk uittt met dat leren riempje :)

    ReplyDelete
  3. Leuk dat jullie allemaal een rode broek aan hadden haha! Ik vind de top lek met die riem :)

    Xo

    ReplyDelete
  4. Toffe outfit, leuk gefotografeerd ook. Schattig dat katje in de hoek. :) xx

    ReplyDelete
  5. Wat een toffe schoentjes :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit! Rood en zwart vind ik altijd zo leuk bij elkaar!

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO