Monday, July 29, 2013

NEW IN// goedkope sneakers

Mijn werkschoenen (lees: K-swiss tennisschoenen) beginnen het zo na 2 jaar te begeven op het werk. Ik besloot ondanks dat ze nog steeds lekker lopen, nieuwe te kopen.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik neusde heel wat af op Marktplaats maar kon geen geschikte werksneakers vinden. Maar wel dit paar! Ik kocht ze voor €10,-. Hoe goedkoop! Inmiddels heb ik nu ook nieuwe werksneakers gevonden via Marktplaats. Daar later meer over!

Wat vind je van deze sneakers?


11 comments:

  1. Oeh, deze schoenen zijn mooi! Ze glimmen zo gaaf. Haast zonde om erin te werken ;)

    ReplyDelete
  2. Als ze geschikt zijn voor je werk vind ik het zeker een goede deal!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk dat je ze via marktplaats hebt gekocht! :) Ze zien er wel tof uit!
    liefs

    ReplyDelete
  4. Ik vind ze heel tof, tien euro, wat een koopje!

    ReplyDelete
  5. Ze zien er best gaaf uit! dat glanslakje is leuk. Ik ben benieuwd hoe je ze aantrekt bij een outfit!

    ReplyDelete
  6. hahah soms is marktplaats wel handig ;) ik heb je genomineerd voor de Liebster award :) Voor meer informatie kan je naar iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl gaan.

    ReplyDelete
  7. Wat zijn ze leuk! Waar zijn ze van (qua merk)?


    Liefs,
    Hazal
    www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  8. leuk! lak schoenen zijn bijna altijd tof :D

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO