Thursday, July 11, 2013

NEW IN// Ganier ambre solaire

Toen ik de aanbieding bij de DA zag Namelijk: 1+1 gratis op alle Garnier ambre solaire producten, wist ik zeker dat ik moest inslaan. Ik heb namelijk nog een maand vakantie op de planning staan. (Twee weekjes Italië en één week Sunnybeach).

Ik kocht de speciale BB cream voor de zon en een aftersun met aloe vera voor maar €11,95. Dus als je nog zonspul nodig hebt, go go en haast je naar de DA.
Omdat het vandaag niet zo zonnig is, kan ik de BB cream nog niet voor jullie reviewen. Maar stay tuned!

12 comments:

  1. De aftersun met aloe vera klinkt ook goed. Ben benieuwd naar je review!

    ReplyDelete
  2. Ben benieuwd! Ik vind garnier altijd wel een fijn merk in ieder geval. Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  3. Hele fijne producten. Ik heb ze zelf ook alle 2 in huis staan. :-)

    ReplyDelete
  4. Ik ben benieuwd! Ik gebruikte vroeger Garnier dag- en nacht crème, helaas werd mijn huid er alleen maar slechter door! Liefs

    ReplyDelete
  5. Ah aloe vera, een wonderingredient tegen pijnlijke plekjes! :-)

    ReplyDelete
  6. Oeh ben benieuwd naar de BB cream. Leuke blog trouwens, ik volg je.

    Liefss
    www.xprettythings.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Fan de Garnier, adolescente j'achetais tous les indices de protection......bonne soirée !

    ReplyDelete
  8. Ik ben heel benieuwd naar de BB-cream :) slim om in te slaan!

    ReplyDelete
  9. Handig! Vele plezier alvast in Italie en Sunny Beach!

    ReplyDelete
  10. Bedankt voor je reactie...Ik ben benieuwd naar de review...
    laat t me weten als die online staat

    New blogpost: outfit...

    ReplyDelete
  11. Leuk! Ik ben benieuwd! Ik vind je nieuwe blog heel erg leuk :) ga je nu gelijk op bloglovin' volgen!!

    Xo

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO