Monday, July 22, 2013

MONDAY INSTADAIRY// #3

And it's monday again! Als je mij wilt volgens op Instagram kan dat door op de button in de rechter-zijbalk te klikken. Of om mijn gebruikersnaam: juudithhuls in te typen.

Kijk mee naar mijn week!
|| 1. Tosti met cappuccino || 2. Kampvuurtje in de achtertuin || 3. Hey sun, there you are again || 4. OOTD (komt nog een artikel over) || 5. Lekker drankje || 6. The kittycats || 7. Spelletje met de familie || 8. Met oma op de scoot || 9. De hele dag boven de frituur gewerkt in deze temperatuur ||

9 comments:

  1. Hele leuke foto's! Een cappuccino vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is en daar kan ik ook echt van genieten.

    ReplyDelete
  2. Hey,
    Nice post..
    Would you like to follow each other..!!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  3. Adorables petites photos !
    Belle soirée !

    ReplyDelete
  4. Haha die foto van de katjes is superlief. :)

    ReplyDelete
  5. Hele leuke foto's!

    Liefs, Jennifer

    New post: Tips voor een gezonde vakantie!

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! Je outfit ziet er leuk uit, ben benieuwd naar de post erover!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  7. Hele leuke foto's! :D

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO