Monday, July 15, 2013

MONDAY INSTADAIRY// #2

And it's monday again! En ook de zon is weer teruggekomen van verstoppertje spelen.. Als je mij wilt volgens op Instagram kan dat door op de button in de rechter-zijbalk te klikken. Of om mijn gebruikersnaam: juudithhuls in te typen.

Kijk mee naar mijn week!
||1. De ochtend goed beginnen met een grote bak koffie.||2. Mijn verzorg-rabbit.||3. Rustig op het werk..||4. De after van het opruimen van mijn kast.||5. Hey!||6. De before..||7. Met mijn dinnetje N.||8. Een aardbei in hartjesvorm.||9. Met mijn vriend.||

15 comments:

  1. Echt leuke foto's! Wauw, wat een bende bij je kledingkast en verschil hoe netjes het daarna is, haha! Leuke post! :) Ik heb je nu in mijn favorieten gezet want ik was je kwijt, haha!
    liefs

    ReplyDelete
  2. Haha die aardbei in hartjesvorm is leuk. Sowieso leuke foto's allemaal! (:

    ReplyDelete
  3. hahaha de before foto xD zo ziet mijn kamer op dit moment ook uit :P x

    ReplyDelete
  4. Die nijntje lepel heb ik ook! Haha, prachtige kamer heb je ;).

    Liefs, Mariette

    ReplyDelete
  5. Super leuke foto's! Schattige aardbei:)

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's. Lief konijntje :-) Ik heb er ooit 16 gehad! Begon met 2... en opeens hadden we er 10. En toen 16. Oops!

    ReplyDelete
  7. Hele leuke foto's! Wat grappig die aardbei in hartjesvorm haha.

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO