Monday, July 8, 2013

MONDAY INSTADAIRY// #1

De maandag wordt op mijn blog bekroond als; Monday Instadairy. Zo kunnen jullie een kijkje nemen in mijn personal life via de foto's die ik op Instagram post. Ik heb aan de rechterkant van mijn blog ook een button geplaatst zodat je mij kan volgen op Instagram.

Bereid je voor op een week met veel kittycats. Love them!

||1. Mijn OOTD||2. Een nieuwe start, een nieuwe blog!||3. Hey you.||4. De kittycat vershuilt zich voor de zon||5. Mijn Birkies hurts..||6. Pastasalade.||7. Yay, een nieuwe week voor de GTST app.||8. The kittycat chillt hem in de zon||9. De kittycat houd van ons koele huisje.||

17 comments:

  1. Super leuke foto's! De foto van jezelf is echt erg mooi

    ReplyDelete
  2. Cute Insta pics. Love the pink nail polish.

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's :D Je blaren zien er echt
    pijnlijk uit! Autsj :(

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een mooie kat heb je!

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Wat erg van die blaren.

    ReplyDelete
  6. Aaahw die wondjes op je voet. Hopelijk is het snel over. Mooie foto's trouwens. <3

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's! Je kat is zo lief ♥

    ReplyDelete
  8. Niet lief van je Birkies, hoop dat datgauw beter gaat! Katjes. :) xx

    ReplyDelete
  9. Oei, die Birkies zijn wel erg letterlijk killer shoes.. En wat een schattige kat heb je ;)

    ReplyDelete
  10. Leuke fotootjes en die kat..leukkk.

    New blogpost: inspiration

    ReplyDelete

Lief van je dat je een reactie achterlaat! XO